måndag 16 december 2013

8 veckor och som en bal på slottet helt underbara!

Lennox är nu tingad av världens gulligaste par, stannar i Stockholm. Pålästa om rasen och dess fantastiska temperament.
Känner eufori över mina kattungeköpare, så bara bäst är ni!

Idag åkte vi till vetten med alla 5 katterna för vaccination, Alexandra och Linda var med som assistenter som tur var.
Allt gick bra, jag kan säga att vi väckte en del uppmärksamhet, positiv sådan.

Killarna fick sin vaccination, vi bokade besiktning och lite chippning.
Det roligaste som hände under hela besöket var när vetten sa snälla kan ni vänta, jag måste visa mina kollegor bebisarna!!! STOLT, nä inget alls.

Lexus tyckte dom hade dom vackraste ögon dom sett, stora som tefat och Lennox tyckte dom var bedårande söt.
Vi kunde inte annat än hålla med....Nu ett litet popperi i bilder!

Vi klär granen just nu, med ganska mycket  hjälpredor kan jag säga, suck och stön.

Lennox De Luxe 8 veckor

 Lexus De Luxe 8 veckor
 Stamtavlor
 Haninge Djurkliniks väntrum
 Lennox vaccineras
 Lexus vaccineras

1 kommentar:

  1. Vi kan inte vänta på att få ta med Lennox hem! Tack för dom fina orden Sussi! :)

    SvaraRadera