torsdag 26 januari 2012

Första veterinärbesöket!

I går var jag och Katinka med alla de små, Snöflingan och Midori hos veterinären. Det skulle vaccineras, besiktigas och chippas.
För mig var det en stor händelse, tyckte det var jättekul och spännande.
Först ut var Dreamweaver som inte sa ett knäpp och som blev mer än väl godkänd, sen var det Dexters tur han pep lite och blev också  mer än väl godkänd, sen var det då Dixies tur och naturligtvis blev det jubel oj dom tyckte hon var så fin, söt och att hon hade en fantastisk uppsyn, ja ja jag kanske är part imålet, men så var det, hon pep lite när chippet sattes på plats själv var jag ju förstås tvungen att vända mig om, tuff som jag är-NOT.
Summa sumarum så tyckte både vetten och Malin vet assistenten att kullen var superfin!
Jag och Katinka avslutade dagen med en semla....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar