onsdag 5 oktober 2011

Allvarligt....

...vad kan hända om man bara tjuvtittar lite under magen på "tuttarna"? Det betyder ju inte att om det nu finns bäbisar  imagen kommer ju inte dom trilla ut för att jag inte väntat dom där obligatoriska 20 dagarna...hur ska jag annars veta hur dom såg ut innan?
Tyckte allt att dom vuxit när jag kelade med henne idag och min hand "råkade" liksom bara sådär snudda under henne, men som sagt jag vet ju inte eftersom jag inte känt där förut....
Ja ja, hon äter allt just nu, idag slängde hon sig över spenatpåsen, hon är ganska trött, så jag väljer att lyssna på mina kära väninnor/döttrar "som tror och tänker positiva tankar", klart hon väntar bäbisar!!!!
Frågan är bara hur många?????

1 kommentar:

  1. 3 eller 4 stycken. 1 flicka och resten pojkar. Minst en blå. Gammelmormor :-D

    SvaraRadera